Informacje dla pacjentów
Jakość Usług
W moim gabinecie staram się łączyć nowoczesne technologie obecne w stomatologii z praktyczną wiedzą oraz dbałością o Pacjenta i jakością świadczonych usług. Korzystając z usług w Rozdent nie będą mieli Państwo wrażenia "leczenia w fabryce", ponieważ prace są wykonywane bardzo starannie a Pacjentowi poświęcam odpowiednią ilość czasu. Dla mnie wyznacznikiem sukcesu lekarza stomatologa to dbałość o Pacjenta oraz prace na najwyższym światowym poziomie za rozsądną cenę.
Stali Pacjenci gabinetu mają gwarancję, iż w przypadku bólu zęba nie będą musieli czekać tygodniami na wizytę. W przypadku bólu prosimy o jak najszybszy kontakt a wizyta zostanie umówiona priorytetowo, ponieważ pomoc w nagłych przypadkach i uśmierzenie bólu dla ludzkiego stomatologa powinno być priorytetem.
Pacjenci otrzymują gwarancję: dwuletnią na wypełnienia estetyczne, trzyletnią na prace protetyczne. Oczywiście gwarancją nie są objęte prace tymczasowe, uszkodzenia mechaniczne, prace u Pacjentów z bruksizmem oraz u Pacjentów nie stosujących się do zaleceń lekarza i nie przestrzegających zasad higieny. Pacjenci aby skorzystać z gwarancji muszą także badać stan uzębienia co sześć miesięcy oraz wykonywać zabiegi higienizacji (skaling, piaskowanie) minimum raz w roku.
Co Świadomy Pacjent powinien wiedzieć?
Zęby człowiekowi są niezbędne do gryzienia i miażdżenia pokarmów przez całe życie. Gdy tracimy nasze naturalne zęby wspomagamy się odbudowami protetycznymi nie tylko z powodów estetycznych, ale głównie, aby móc spożywać pokarmy. Inwestycja w zdrowie naszych naturalnych zębów jest jedną z cenniejszych w naszym życiu. Dbanie o zdrowie naszego uzębienia nie jest drogie, ale niestety wymaga odrobiny naszej woli, dyscypliny i od 10 do 15 minut rano i wieczorem. Już dzieci powinny wiedzieć, że o zęby trzeba dbać i bezwzględnie przestrzegać zasad higieny.
Statystyki biją na alarm, ponieważ Polacy, jako naród nie dbają o zęby a przebudzenie następuje dopiero w momencie diagnozy chorób zębów i/lub jamy ustnej.
Co ciekawe mężczyźni w naszym kraju dużo większą uwagę przywiązują do tego jak wygląda ich samochód niż ich uśmiech. W przypadku kobiet jest podobnie, ponieważ badania statystyczne dowodzą, iż do fryzjera czy kosmetyczki uczęszczają regularnie a do dentysty głównie w przypadku bólu zęba.
Jak dbać o zęby aby służyły nam długo
Już w przypadku maleńkich dzieci należy uważać, gdyż w przypadku pojawienia się pierwszych zębów nie należy podawać dziecku soków w nocy. Najlepsza do ugaszenia pragnienia w nocy jest woda.
Już od pojawienia się pierwszych ząbków, rodzice muszą szczotkować je dziecku, a w późniejszym etapie nauczyć dziecko, jak powinno to robić samo. Niektóre trzyletnie dzieci potrafią już same nitkować zęby, choć należy to do rzadkości. Rodzice powinni się postarać, aby dbanie o higienę jamy ustnej urządzić w formie zabawy, motywując swoje dzieci do dbania o mleczne ząbki.
Pierwszą wizytę u stomatologa dzieci powinny odbyć najpóźniej w okolicach trzeciego roku życia, aby oswoić się z dentystą i sprzętem używanym w stomatologii.
Starsze dzieci, młodzież i dorośli powinni regularnie szczotkować zęby (wybór szczoteczki jest ważny) i nitkować. Tylko przez nitkowanie usuwamy osad z tak zwanych przestrzeni stycznych (między zębami), gdzie szczoteczka nie dociera. Pacjenci, którzy regularnie używają nitki mają próchnicę w punktach stycznych o wiele rzadziej od tych, którzy nitki nie stosują.
Także regularne wizyty w gabinecie stomatologicznym pozwolą uniknąć przykrych niespodzianek w przyszłości. Wizyty kontrolne powinno się odbywać co 6 miesięcy. Gdy Pacjent poprawnie i sumiennie dba o higienę jamy ustnej wizyty kontrolne oprócz higienizacji (skaling, piaskowanie, fluoryzacja) powinny się kończyć zaproszeniem za następne 6 miesięcy.
Pamiętajmy, iż dbanie o nasze uzębienie zwróci się z nawiązką, gdyż prace protetyczne są drogie. Ceny zaczynają się od kilkuset złotych za protezy ruchome akrylowe a kończą na kilkudziesięciu lub nawet kilkuset tysiącach, gdy myślimy o skomplikowanych odbudowach na implantach.
Informacje o gabinecie
Odwołanie wizyty
Szanujemy naszych Pacjentów i Ich czas. Prosimy także naszych Pacjentów aby szanowali czas personelu, w celu odwołania wizyty prosimy o kontakt najpóźniej 24 godziny przed wizytą. Wielu Pacjentów dzwoni z potrzebą nagłej wizyty i gdy Państwa wizyta zostanie odpowiednio wcześnie odwołana inni mogą z niej skorzystać. Dziekujemy za zachowanie FAIR PLAY.
Nagły przypadek
Nasi Stali Pacjenci w nagłych przypadkach proszeni są o kontakt telefoniczny na numer +48 606 701 026.
Prosimy mieć na uwadze fakt, iż gabinet jest otwarty podczas wizyt Pacjentów i może być zamknięty lub lekarz może być nieobecny jeżeli Pacjenci nie byli umówieni. W nagłych przypadkach przed przyjściem prosimy o telefon.
W celu umówienia wizyty
prosimy o kontakt pod numerem +48 606 701 026. Pacjenci nie umówieni także mogą być przyjęci jeżeli umożliwia to grafik na dany dzień. Pacjenci nie umówieni z bólem także zostaną przyjęci.
Prosimy Państwa o przemyślane rejestrowanie wizyt.
Istnieje możliwość umówienia dłuższej wizyty, poza godzinami otwarcia gabinetu. Jeżeli są Państwo zainteresowani taką opcją, prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia dogodnego terminu.
Polityka płatności
W Rozdent nie świadczymy usług w oparciu o kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia. Wszystkie usługi są płatne. Dla Państwa wygody obsługujemy karty płatnicze: Visa, MasterCard, Diners Card International oraz JCB
Rejestracja
Zapisów na wizyty mogą Państwo dokonywać telefonicznie:
+48 606 701 026
lub mogą Państwo skorzystać z wygodnego formularza zapisów online